mnbarts_logo_header

Szinyova Gergő

Budapest, 1986

Szinyova Gergő művészete sok szálon kötődik az utóbbi évek újabsztrakt festészeti tendenciáihoz. Művei általában olyan önálló sorozatokat alkotnak, amelyek a festészet történeti és aktuális paradigmáinak körüljárására, át- és újraértelmezéseire is kísérleteket tesznek. A Tumblr-generáció fiatal művészeként festészetébe folyamatosan beépülnek a 21. századi digitális képkultúra vizuális impulzusai. A vizuális kódok remixelésével napjaink kezdet és vég nélküli képáradatára is ráirányítja a figyelmet. 

Szinyova festményeinek rendkívül vékonyan, printszerűen megfestett felületei a szitanyomáshoz hasonlatosak; a jelenleg reneszánszát élő rizográftechnika esztétikai sajátosságait visszhangozzák. A rizográfnyomatok megidézéséhez és leképezéséhez a művész egy olyan technikát fejlesztett ki, amelynek köszönhetően a festett, mégis printszerű képfelületek mindegyike egyedi, megismételhetetlen és sokszorosíthatatlan entitásként működik, jóllehet a képterekben megjelenő digitálisan (vektorosan) előrajzolt motívumok többszöri megismétlése visszautal az ipari sokszorosításban rejlő lehetőségekre is. A rizográfnyomatok esztétikája mellett továbbá fontos előképet jelentenek Szinyova számára a hetvenes és nyolcvanas évek magyar és európai plakátművészeti alkotásai. Az asszociációk előhívása mellett jelen esetben a sokszorosítás esztétikai sajátosságainak megidézésén keresztül továbbra is fontos törekvése maradt a narratíva és a direkt jelentés elkerülése. 

Zsikla Mónika 

0061-Szinyova-Gergo-Cim-Nelkul-00.jpg
Szinyova Gergő
Cím nélkül (0,0)

Szinyova Gergő

Cím nélkül (0,0)

Készült
2018
Technika
akril, vászon
Méret
60x45 cm
A művész bemutatása

Szinyova Gergő művészete sok szálon kötődik az utóbbi évek újabsztrakt festészeti tendenciáihoz. Művei általában olyan önálló sorozatokat alkotnak, amelyek a festészet történeti és aktuális paradigmáinak körüljárására, át- és újraértelmezéseire is kísérleteket tesznek. A Tumblr-generáció fiatal művészeként festészetébe folyamatosan beépülnek a 21. századi digitális képkultúra vizuális impulzusai. A vizuális kódok remixelésével napjaink kezdet és vég nélküli képáradatára is ráirányítja a figyelmet. 

Szinyova festményeinek rendkívül vékonyan, printszerűen megfestett felületei a szitanyomáshoz hasonlatosak; a jelenleg reneszánszát élő rizográftechnika esztétikai sajátosságait visszhangozzák. A rizográfnyomatok megidézéséhez és leképezéséhez a művész egy olyan technikát fejlesztett ki, amelynek köszönhetően a festett, mégis printszerű képfelületek mindegyike egyedi, megismételhetetlen és sokszorosíthatatlan entitásként működik, jóllehet a képterekben megjelenő digitálisan (vektorosan) előrajzolt motívumok többszöri megismétlése visszautal az ipari sokszorosításban rejlő lehetőségekre is. A rizográfnyomatok esztétikája mellett továbbá fontos előképet jelentenek Szinyova számára a hetvenes és nyolcvanas évek magyar és európai plakátművészeti alkotásai. Az asszociációk előhívása mellett jelen esetben a sokszorosítás esztétikai sajátosságainak megidézésén keresztül továbbra is fontos törekvése maradt a narratíva és a direkt jelentés elkerülése. 

Zsikla Mónika 

A művész további alkotásai »
0054-Szinyova-Gergo-Cim-Nelkul-Europaban-elni.jpg
Szinyova Gergő
Cím nélkül (Európában élni)

Szinyova Gergő

Cím nélkül (Európában élni)

Készült
2019
Technika
akril, vászon
Méret
150x100 cm
A művész bemutatása

Szinyova Gergő művészete sok szálon kötődik az utóbbi évek újabsztrakt festészeti tendenciáihoz. Művei általában olyan önálló sorozatokat alkotnak, amelyek a festészet történeti és aktuális paradigmáinak körüljárására, át- és újraértelmezéseire is kísérleteket tesznek. A Tumblr-generáció fiatal művészeként festészetébe folyamatosan beépülnek a 21. századi digitális képkultúra vizuális impulzusai. A vizuális kódok remixelésével napjaink kezdet és vég nélküli képáradatára is ráirányítja a figyelmet. 

Szinyova festményeinek rendkívül vékonyan, printszerűen megfestett felületei a szitanyomáshoz hasonlatosak; a jelenleg reneszánszát élő rizográftechnika esztétikai sajátosságait visszhangozzák. A rizográfnyomatok megidézéséhez és leképezéséhez a művész egy olyan technikát fejlesztett ki, amelynek köszönhetően a festett, mégis printszerű képfelületek mindegyike egyedi, megismételhetetlen és sokszorosíthatatlan entitásként működik, jóllehet a képterekben megjelenő digitálisan (vektorosan) előrajzolt motívumok többszöri megismétlése visszautal az ipari sokszorosításban rejlő lehetőségekre is. A rizográfnyomatok esztétikája mellett továbbá fontos előképet jelentenek Szinyova számára a hetvenes és nyolcvanas évek magyar és európai plakátművészeti alkotásai. Az asszociációk előhívása mellett jelen esetben a sokszorosítás esztétikai sajátosságainak megidézésén keresztül továbbra is fontos törekvése maradt a narratíva és a direkt jelentés elkerülése. 

Zsikla Mónika 

A művész további alkotásai »
0064-Szinyova-Gergo-Cim-Nelkul-Jelenido.jpg
Szinyova Gergő
Cím nélkül (Jelenidő)

Szinyova Gergő

Cím nélkül (Jelenidő)

Készült
2018
Technika
akril, vászon
Méret
120x90 cm
A művész bemutatása

Szinyova Gergő művészete sok szálon kötődik az utóbbi évek újabsztrakt festészeti tendenciáihoz. Művei általában olyan önálló sorozatokat alkotnak, amelyek a festészet történeti és aktuális paradigmáinak körüljárására, át- és újraértelmezéseire is kísérleteket tesznek. A Tumblr-generáció fiatal művészeként festészetébe folyamatosan beépülnek a 21. századi digitális képkultúra vizuális impulzusai. A vizuális kódok remixelésével napjaink kezdet és vég nélküli képáradatára is ráirányítja a figyelmet. 

Szinyova festményeinek rendkívül vékonyan, printszerűen megfestett felületei a szitanyomáshoz hasonlatosak; a jelenleg reneszánszát élő rizográftechnika esztétikai sajátosságait visszhangozzák. A rizográfnyomatok megidézéséhez és leképezéséhez a művész egy olyan technikát fejlesztett ki, amelynek köszönhetően a festett, mégis printszerű képfelületek mindegyike egyedi, megismételhetetlen és sokszorosíthatatlan entitásként működik, jóllehet a képterekben megjelenő digitálisan (vektorosan) előrajzolt motívumok többszöri megismétlése visszautal az ipari sokszorosításban rejlő lehetőségekre is. A rizográfnyomatok esztétikája mellett továbbá fontos előképet jelentenek Szinyova számára a hetvenes és nyolcvanas évek magyar és európai plakátművészeti alkotásai. Az asszociációk előhívása mellett jelen esetben a sokszorosítás esztétikai sajátosságainak megidézésén keresztül továbbra is fontos törekvése maradt a narratíva és a direkt jelentés elkerülése. 

Zsikla Mónika 

A művész további alkotásai »
0052-Szinyova-Gergo-Cim-Nelkul-Kek-levelek-fusttel.jpg
Szinyova Gergő
Cím nélkül (Kék levelek füsttel)

Szinyova Gergő

Cím nélkül (Kék levelek füsttel)

Készült
2019
Technika
akril, vászon
Méret
70x50 cm
A művész bemutatása

Szinyova Gergő művészete sok szálon kötődik az utóbbi évek újabsztrakt festészeti tendenciáihoz. Művei általában olyan önálló sorozatokat alkotnak, amelyek a festészet történeti és aktuális paradigmáinak körüljárására, át- és újraértelmezéseire is kísérleteket tesznek. A Tumblr-generáció fiatal művészeként festészetébe folyamatosan beépülnek a 21. századi digitális képkultúra vizuális impulzusai. A vizuális kódok remixelésével napjaink kezdet és vég nélküli képáradatára is ráirányítja a figyelmet. 

Szinyova festményeinek rendkívül vékonyan, printszerűen megfestett felületei a szitanyomáshoz hasonlatosak; a jelenleg reneszánszát élő rizográftechnika esztétikai sajátosságait visszhangozzák. A rizográfnyomatok megidézéséhez és leképezéséhez a művész egy olyan technikát fejlesztett ki, amelynek köszönhetően a festett, mégis printszerű képfelületek mindegyike egyedi, megismételhetetlen és sokszorosíthatatlan entitásként működik, jóllehet a képterekben megjelenő digitálisan (vektorosan) előrajzolt motívumok többszöri megismétlése visszautal az ipari sokszorosításban rejlő lehetőségekre is. A rizográfnyomatok esztétikája mellett továbbá fontos előképet jelentenek Szinyova számára a hetvenes és nyolcvanas évek magyar és európai plakátművészeti alkotásai. Az asszociációk előhívása mellett jelen esetben a sokszorosítás esztétikai sajátosságainak megidézésén keresztül továbbra is fontos törekvése maradt a narratíva és a direkt jelentés elkerülése. 

Zsikla Mónika 

A művész további alkotásai »
0060-Szinyova-Gergo-Cim-Nelkul-Nappali-tevekenyseg.jpg
Szinyova Gergő
Cím nélkül (Nappali tevékenység)

Szinyova Gergő

Cím nélkül (Nappali tevékenység)

Készült
2018
Technika
akril, vászon
Méret
120x90 cm
A művész bemutatása

Szinyova Gergő művészete sok szálon kötődik az utóbbi évek újabsztrakt festészeti tendenciáihoz. Művei általában olyan önálló sorozatokat alkotnak, amelyek a festészet történeti és aktuális paradigmáinak körüljárására, át- és újraértelmezéseire is kísérleteket tesznek. A Tumblr-generáció fiatal művészeként festészetébe folyamatosan beépülnek a 21. századi digitális képkultúra vizuális impulzusai. A vizuális kódok remixelésével napjaink kezdet és vég nélküli képáradatára is ráirányítja a figyelmet. 

Szinyova festményeinek rendkívül vékonyan, printszerűen megfestett felületei a szitanyomáshoz hasonlatosak; a jelenleg reneszánszát élő rizográftechnika esztétikai sajátosságait visszhangozzák. A rizográfnyomatok megidézéséhez és leképezéséhez a művész egy olyan technikát fejlesztett ki, amelynek köszönhetően a festett, mégis printszerű képfelületek mindegyike egyedi, megismételhetetlen és sokszorosíthatatlan entitásként működik, jóllehet a képterekben megjelenő digitálisan (vektorosan) előrajzolt motívumok többszöri megismétlése visszautal az ipari sokszorosításban rejlő lehetőségekre is. A rizográfnyomatok esztétikája mellett továbbá fontos előképet jelentenek Szinyova számára a hetvenes és nyolcvanas évek magyar és európai plakátművészeti alkotásai. Az asszociációk előhívása mellett jelen esetben a sokszorosítás esztétikai sajátosságainak megidézésén keresztül továbbra is fontos törekvése maradt a narratíva és a direkt jelentés elkerülése. 

Zsikla Mónika 

A művész további alkotásai »
0051-Szinyova-Gergo-Cim-Nelkul-Nem-dohanyzo-influenszer.jpg
Szinyova Gergő
Cím nélkül (Nem Dohányzó Influenszer)

Szinyova Gergő

Cím nélkül (Nem Dohányzó Influenszer)

Készült
2019
Technika
akril, vászon
Méret
70x50 cm
A művész bemutatása

Szinyova Gergő művészete sok szálon kötődik az utóbbi évek újabsztrakt festészeti tendenciáihoz. Művei általában olyan önálló sorozatokat alkotnak, amelyek a festészet történeti és aktuális paradigmáinak körüljárására, át- és újraértelmezéseire is kísérleteket tesznek. A Tumblr-generáció fiatal művészeként festészetébe folyamatosan beépülnek a 21. századi digitális képkultúra vizuális impulzusai. A vizuális kódok remixelésével napjaink kezdet és vég nélküli képáradatára is ráirányítja a figyelmet. 

Szinyova festményeinek rendkívül vékonyan, printszerűen megfestett felületei a szitanyomáshoz hasonlatosak; a jelenleg reneszánszát élő rizográftechnika esztétikai sajátosságait visszhangozzák. A rizográfnyomatok megidézéséhez és leképezéséhez a művész egy olyan technikát fejlesztett ki, amelynek köszönhetően a festett, mégis printszerű képfelületek mindegyike egyedi, megismételhetetlen és sokszorosíthatatlan entitásként működik, jóllehet a képterekben megjelenő digitálisan (vektorosan) előrajzolt motívumok többszöri megismétlése visszautal az ipari sokszorosításban rejlő lehetőségekre is. A rizográfnyomatok esztétikája mellett továbbá fontos előképet jelentenek Szinyova számára a hetvenes és nyolcvanas évek magyar és európai plakátművészeti alkotásai. Az asszociációk előhívása mellett jelen esetben a sokszorosítás esztétikai sajátosságainak megidézésén keresztül továbbra is fontos törekvése maradt a narratíva és a direkt jelentés elkerülése. 

Zsikla Mónika 

A művész további alkotásai »
0059-Szinyova-Gergo-Cim-Nelkul-Nezz-elore.jpg
Szinyova Gergő
Cím nélkül (Nézz előre)

Szinyova Gergő

Cím nélkül (Nézz előre)

Készült
2018
Technika
akril, vászon
Méret
180x120 cm
A művész bemutatása

Szinyova Gergő művészete sok szálon kötődik az utóbbi évek újabsztrakt festészeti tendenciáihoz. Művei általában olyan önálló sorozatokat alkotnak, amelyek a festészet történeti és aktuális paradigmáinak körüljárására, át- és újraértelmezéseire is kísérleteket tesznek. A Tumblr-generáció fiatal művészeként festészetébe folyamatosan beépülnek a 21. századi digitális képkultúra vizuális impulzusai. A vizuális kódok remixelésével napjaink kezdet és vég nélküli képáradatára is ráirányítja a figyelmet. 

Szinyova festményeinek rendkívül vékonyan, printszerűen megfestett felületei a szitanyomáshoz hasonlatosak; a jelenleg reneszánszát élő rizográftechnika esztétikai sajátosságait visszhangozzák. A rizográfnyomatok megidézéséhez és leképezéséhez a művész egy olyan technikát fejlesztett ki, amelynek köszönhetően a festett, mégis printszerű képfelületek mindegyike egyedi, megismételhetetlen és sokszorosíthatatlan entitásként működik, jóllehet a képterekben megjelenő digitálisan (vektorosan) előrajzolt motívumok többszöri megismétlése visszautal az ipari sokszorosításban rejlő lehetőségekre is. A rizográfnyomatok esztétikája mellett továbbá fontos előképet jelentenek Szinyova számára a hetvenes és nyolcvanas évek magyar és európai plakátművészeti alkotásai. Az asszociációk előhívása mellett jelen esetben a sokszorosítás esztétikai sajátosságainak megidézésén keresztül továbbra is fontos törekvése maradt a narratíva és a direkt jelentés elkerülése. 

Zsikla Mónika 

A művész további alkotásai »
0058-Szinyova-Gergo-Cim-Nelkul-Nyomtathato-paragrafusok.jpg
Szinyova Gergő
Cím nélkül (Nyomtatható paragrafusok)

Szinyova Gergő

Cím nélkül (Nyomtatható paragrafusok)

Készült
2018
Technika
akril, vászon
Méret
180x120 cm
A művész bemutatása

Szinyova Gergő művészete sok szálon kötődik az utóbbi évek újabsztrakt festészeti tendenciáihoz. Művei általában olyan önálló sorozatokat alkotnak, amelyek a festészet történeti és aktuális paradigmáinak körüljárására, át- és újraértelmezéseire is kísérleteket tesznek. A Tumblr-generáció fiatal művészeként festészetébe folyamatosan beépülnek a 21. századi digitális képkultúra vizuális impulzusai. A vizuális kódok remixelésével napjaink kezdet és vég nélküli képáradatára is ráirányítja a figyelmet. 

Szinyova festményeinek rendkívül vékonyan, printszerűen megfestett felületei a szitanyomáshoz hasonlatosak; a jelenleg reneszánszát élő rizográftechnika esztétikai sajátosságait visszhangozzák. A rizográfnyomatok megidézéséhez és leképezéséhez a művész egy olyan technikát fejlesztett ki, amelynek köszönhetően a festett, mégis printszerű képfelületek mindegyike egyedi, megismételhetetlen és sokszorosíthatatlan entitásként működik, jóllehet a képterekben megjelenő digitálisan (vektorosan) előrajzolt motívumok többszöri megismétlése visszautal az ipari sokszorosításban rejlő lehetőségekre is. A rizográfnyomatok esztétikája mellett továbbá fontos előképet jelentenek Szinyova számára a hetvenes és nyolcvanas évek magyar és európai plakátművészeti alkotásai. Az asszociációk előhívása mellett jelen esetben a sokszorosítás esztétikai sajátosságainak megidézésén keresztül továbbra is fontos törekvése maradt a narratíva és a direkt jelentés elkerülése. 

Zsikla Mónika 

A művész további alkotásai »
0068-Szinyova-Gergo-Cim-Nelkul-Okos-valasz.jpg
Szinyova Gergő
Cím nélkül (Okos válasz)

Szinyova Gergő

Cím nélkül (Okos válasz)

Készült
2018
Technika
akril, vászon
Méret
105x70 cm
A művész bemutatása

Szinyova Gergő művészete sok szálon kötődik az utóbbi évek újabsztrakt festészeti tendenciáihoz. Művei általában olyan önálló sorozatokat alkotnak, amelyek a festészet történeti és aktuális paradigmáinak körüljárására, át- és újraértelmezéseire is kísérleteket tesznek. A Tumblr-generáció fiatal művészeként festészetébe folyamatosan beépülnek a 21. századi digitális képkultúra vizuális impulzusai. A vizuális kódok remixelésével napjaink kezdet és vég nélküli képáradatára is ráirányítja a figyelmet. 

Szinyova festményeinek rendkívül vékonyan, printszerűen megfestett felületei a szitanyomáshoz hasonlatosak; a jelenleg reneszánszát élő rizográftechnika esztétikai sajátosságait visszhangozzák. A rizográfnyomatok megidézéséhez és leképezéséhez a művész egy olyan technikát fejlesztett ki, amelynek köszönhetően a festett, mégis printszerű képfelületek mindegyike egyedi, megismételhetetlen és sokszorosíthatatlan entitásként működik, jóllehet a képterekben megjelenő digitálisan (vektorosan) előrajzolt motívumok többszöri megismétlése visszautal az ipari sokszorosításban rejlő lehetőségekre is. A rizográfnyomatok esztétikája mellett továbbá fontos előképet jelentenek Szinyova számára a hetvenes és nyolcvanas évek magyar és európai plakátművészeti alkotásai. Az asszociációk előhívása mellett jelen esetben a sokszorosítás esztétikai sajátosságainak megidézésén keresztül továbbra is fontos törekvése maradt a narratíva és a direkt jelentés elkerülése. 

Zsikla Mónika 

A művész további alkotásai »
0050-Szinyova-Gergo-Cim-Nelkul-Panorama-akkor-es-most.jpg
Szinyova Gergő
Cím nélkül (Panoráma akkor és most)

Szinyova Gergő

Cím nélkül (Panoráma akkor és most)

Készült
2019
Technika
akril, vászon
Méret
50x100 cm
A művész bemutatása

Szinyova Gergő művészete sok szálon kötődik az utóbbi évek újabsztrakt festészeti tendenciáihoz. Művei általában olyan önálló sorozatokat alkotnak, amelyek a festészet történeti és aktuális paradigmáinak körüljárására, át- és újraértelmezéseire is kísérleteket tesznek. A Tumblr-generáció fiatal művészeként festészetébe folyamatosan beépülnek a 21. századi digitális képkultúra vizuális impulzusai. A vizuális kódok remixelésével napjaink kezdet és vég nélküli képáradatára is ráirányítja a figyelmet. 

Szinyova festményeinek rendkívül vékonyan, printszerűen megfestett felületei a szitanyomáshoz hasonlatosak; a jelenleg reneszánszát élő rizográftechnika esztétikai sajátosságait visszhangozzák. A rizográfnyomatok megidézéséhez és leképezéséhez a művész egy olyan technikát fejlesztett ki, amelynek köszönhetően a festett, mégis printszerű képfelületek mindegyike egyedi, megismételhetetlen és sokszorosíthatatlan entitásként működik, jóllehet a képterekben megjelenő digitálisan (vektorosan) előrajzolt motívumok többszöri megismétlése visszautal az ipari sokszorosításban rejlő lehetőségekre is. A rizográfnyomatok esztétikája mellett továbbá fontos előképet jelentenek Szinyova számára a hetvenes és nyolcvanas évek magyar és európai plakátművészeti alkotásai. Az asszociációk előhívása mellett jelen esetben a sokszorosítás esztétikai sajátosságainak megidézésén keresztül továbbra is fontos törekvése maradt a narratíva és a direkt jelentés elkerülése. 

Zsikla Mónika 

A művész további alkotásai »
0069-Szinyova-Gergo-Cim-nelkul-Pillanatnyi-szituacio.jpg
Szinyova Gergő
Cím nélkül (Pillanatnyi szituáció)

Szinyova Gergő

Cím nélkül (Pillanatnyi szituáció)

Készült
2018
Technika
akril, vászon
Méret
120x90 cm
A művész bemutatása

Szinyova Gergő művészete sok szálon kötődik az utóbbi évek újabsztrakt festészeti tendenciáihoz. Művei általában olyan önálló sorozatokat alkotnak, amelyek a festészet történeti és aktuális paradigmáinak körüljárására, át- és újraértelmezéseire is kísérleteket tesznek. A Tumblr-generáció fiatal művészeként festészetébe folyamatosan beépülnek a 21. századi digitális képkultúra vizuális impulzusai. A vizuális kódok remixelésével napjaink kezdet és vég nélküli képáradatára is ráirányítja a figyelmet. 

Szinyova festményeinek rendkívül vékonyan, printszerűen megfestett felületei a szitanyomáshoz hasonlatosak; a jelenleg reneszánszát élő rizográftechnika esztétikai sajátosságait visszhangozzák. A rizográfnyomatok megidézéséhez és leképezéséhez a művész egy olyan technikát fejlesztett ki, amelynek köszönhetően a festett, mégis printszerű képfelületek mindegyike egyedi, megismételhetetlen és sokszorosíthatatlan entitásként működik, jóllehet a képterekben megjelenő digitálisan (vektorosan) előrajzolt motívumok többszöri megismétlése visszautal az ipari sokszorosításban rejlő lehetőségekre is. A rizográfnyomatok esztétikája mellett továbbá fontos előképet jelentenek Szinyova számára a hetvenes és nyolcvanas évek magyar és európai plakátművészeti alkotásai. Az asszociációk előhívása mellett jelen esetben a sokszorosítás esztétikai sajátosságainak megidézésén keresztül továbbra is fontos törekvése maradt a narratíva és a direkt jelentés elkerülése. 

Zsikla Mónika 

A művész további alkotásai »
0055-Szinyova-Gergo-Cim-Nelkul-Svatopluk-pulovere.jpg
Szinyova Gergő
Cím nélkül (Svatopluk pulóvere)

Szinyova Gergő

Cím nélkül (Svatopluk pulóvere)

Készült
2019
Technika
akril, vászon
Méret
200x100 cm
A művész bemutatása

Szinyova Gergő művészete sok szálon kötődik az utóbbi évek újabsztrakt festészeti tendenciáihoz. Művei általában olyan önálló sorozatokat alkotnak, amelyek a festészet történeti és aktuális paradigmáinak körüljárására, át- és újraértelmezéseire is kísérleteket tesznek. A Tumblr-generáció fiatal művészeként festészetébe folyamatosan beépülnek a 21. századi digitális képkultúra vizuális impulzusai. A vizuális kódok remixelésével napjaink kezdet és vég nélküli képáradatára is ráirányítja a figyelmet. 

Szinyova festményeinek rendkívül vékonyan, printszerűen megfestett felületei a szitanyomáshoz hasonlatosak; a jelenleg reneszánszát élő rizográftechnika esztétikai sajátosságait visszhangozzák. A rizográfnyomatok megidézéséhez és leképezéséhez a művész egy olyan technikát fejlesztett ki, amelynek köszönhetően a festett, mégis printszerű képfelületek mindegyike egyedi, megismételhetetlen és sokszorosíthatatlan entitásként működik, jóllehet a képterekben megjelenő digitálisan (vektorosan) előrajzolt motívumok többszöri megismétlése visszautal az ipari sokszorosításban rejlő lehetőségekre is. A rizográfnyomatok esztétikája mellett továbbá fontos előképet jelentenek Szinyova számára a hetvenes és nyolcvanas évek magyar és európai plakátművészeti alkotásai. Az asszociációk előhívása mellett jelen esetben a sokszorosítás esztétikai sajátosságainak megidézésén keresztül továbbra is fontos törekvése maradt a narratíva és a direkt jelentés elkerülése. 

Zsikla Mónika 

A művész további alkotásai »
0053-Szinyova-Gergo-Cim-Nelkul-Szaraz-szar.jpg
Szinyova Gergő
Cím nélkül (Száraz szár)

Szinyova Gergő

Cím nélkül (Száraz szár)

Készült
2019
Technika
akril, vászon
Méret
150x100 cm
A művész bemutatása

Szinyova Gergő művészete sok szálon kötődik az utóbbi évek újabsztrakt festészeti tendenciáihoz. Művei általában olyan önálló sorozatokat alkotnak, amelyek a festészet történeti és aktuális paradigmáinak körüljárására, át- és újraértelmezéseire is kísérleteket tesznek. A Tumblr-generáció fiatal művészeként festészetébe folyamatosan beépülnek a 21. századi digitális képkultúra vizuális impulzusai. A vizuális kódok remixelésével napjaink kezdet és vég nélküli képáradatára is ráirányítja a figyelmet. 

Szinyova festményeinek rendkívül vékonyan, printszerűen megfestett felületei a szitanyomáshoz hasonlatosak; a jelenleg reneszánszát élő rizográftechnika esztétikai sajátosságait visszhangozzák. A rizográfnyomatok megidézéséhez és leképezéséhez a művész egy olyan technikát fejlesztett ki, amelynek köszönhetően a festett, mégis printszerű képfelületek mindegyike egyedi, megismételhetetlen és sokszorosíthatatlan entitásként működik, jóllehet a képterekben megjelenő digitálisan (vektorosan) előrajzolt motívumok többszöri megismétlése visszautal az ipari sokszorosításban rejlő lehetőségekre is. A rizográfnyomatok esztétikája mellett továbbá fontos előképet jelentenek Szinyova számára a hetvenes és nyolcvanas évek magyar és európai plakátművészeti alkotásai. Az asszociációk előhívása mellett jelen esetben a sokszorosítás esztétikai sajátosságainak megidézésén keresztül továbbra is fontos törekvése maradt a narratíva és a direkt jelentés elkerülése. 

Zsikla Mónika 

A művész további alkotásai »
0063-Szinyova-Gergo-Cim-Nelkul-Szeptember-4.jpg
Szinyova Gergő
Cím nélkül (Szeptember 4)

Szinyova Gergő

Cím nélkül (Szeptember 4)

Készült
2018
Technika
akril, vászon
Méret
60x45 cm
A művész bemutatása

Szinyova Gergő művészete sok szálon kötődik az utóbbi évek újabsztrakt festészeti tendenciáihoz. Művei általában olyan önálló sorozatokat alkotnak, amelyek a festészet történeti és aktuális paradigmáinak körüljárására, át- és újraértelmezéseire is kísérleteket tesznek. A Tumblr-generáció fiatal művészeként festészetébe folyamatosan beépülnek a 21. századi digitális képkultúra vizuális impulzusai. A vizuális kódok remixelésével napjaink kezdet és vég nélküli képáradatára is ráirányítja a figyelmet. 

Szinyova festményeinek rendkívül vékonyan, printszerűen megfestett felületei a szitanyomáshoz hasonlatosak; a jelenleg reneszánszát élő rizográftechnika esztétikai sajátosságait visszhangozzák. A rizográfnyomatok megidézéséhez és leképezéséhez a művész egy olyan technikát fejlesztett ki, amelynek köszönhetően a festett, mégis printszerű képfelületek mindegyike egyedi, megismételhetetlen és sokszorosíthatatlan entitásként működik, jóllehet a képterekben megjelenő digitálisan (vektorosan) előrajzolt motívumok többszöri megismétlése visszautal az ipari sokszorosításban rejlő lehetőségekre is. A rizográfnyomatok esztétikája mellett továbbá fontos előképet jelentenek Szinyova számára a hetvenes és nyolcvanas évek magyar és európai plakátművészeti alkotásai. Az asszociációk előhívása mellett jelen esetben a sokszorosítás esztétikai sajátosságainak megidézésén keresztül továbbra is fontos törekvése maradt a narratíva és a direkt jelentés elkerülése. 

Zsikla Mónika 

A művész további alkotásai »
0065-Szinyova-Gergo-Cim-Nelkul-T.jpg
Szinyova Gergő
Cím nélkül (T)

Szinyova Gergő

Cím nélkül (T)

Készült
2018
Technika
akril, vászon
Méret
120x80 cm
A művész bemutatása

Szinyova Gergő művészete sok szálon kötődik az utóbbi évek újabsztrakt festészeti tendenciáihoz. Művei általában olyan önálló sorozatokat alkotnak, amelyek a festészet történeti és aktuális paradigmáinak körüljárására, át- és újraértelmezéseire is kísérleteket tesznek. A Tumblr-generáció fiatal művészeként festészetébe folyamatosan beépülnek a 21. századi digitális képkultúra vizuális impulzusai. A vizuális kódok remixelésével napjaink kezdet és vég nélküli képáradatára is ráirányítja a figyelmet. 

Szinyova festményeinek rendkívül vékonyan, printszerűen megfestett felületei a szitanyomáshoz hasonlatosak; a jelenleg reneszánszát élő rizográftechnika esztétikai sajátosságait visszhangozzák. A rizográfnyomatok megidézéséhez és leképezéséhez a művész egy olyan technikát fejlesztett ki, amelynek köszönhetően a festett, mégis printszerű képfelületek mindegyike egyedi, megismételhetetlen és sokszorosíthatatlan entitásként működik, jóllehet a képterekben megjelenő digitálisan (vektorosan) előrajzolt motívumok többszöri megismétlése visszautal az ipari sokszorosításban rejlő lehetőségekre is. A rizográfnyomatok esztétikája mellett továbbá fontos előképet jelentenek Szinyova számára a hetvenes és nyolcvanas évek magyar és európai plakátművészeti alkotásai. Az asszociációk előhívása mellett jelen esetben a sokszorosítás esztétikai sajátosságainak megidézésén keresztül továbbra is fontos törekvése maradt a narratíva és a direkt jelentés elkerülése. 

Zsikla Mónika 

A művész további alkotásai »
0062-Szinyova-Gergo-Cim-Nelkul-Tobb-ok.jpg
Szinyova Gergő
Cím nélkül (Több ok)

Szinyova Gergő

Cím nélkül (Több ok)

Készült
2018
Technika
akril, vászon
Méret
60x45 cm
A művész bemutatása

Szinyova Gergő művészete sok szálon kötődik az utóbbi évek újabsztrakt festészeti tendenciáihoz. Művei általában olyan önálló sorozatokat alkotnak, amelyek a festészet történeti és aktuális paradigmáinak körüljárására, át- és újraértelmezéseire is kísérleteket tesznek. A Tumblr-generáció fiatal művészeként festészetébe folyamatosan beépülnek a 21. századi digitális képkultúra vizuális impulzusai. A vizuális kódok remixelésével napjaink kezdet és vég nélküli képáradatára is ráirányítja a figyelmet. 

Szinyova festményeinek rendkívül vékonyan, printszerűen megfestett felületei a szitanyomáshoz hasonlatosak; a jelenleg reneszánszát élő rizográftechnika esztétikai sajátosságait visszhangozzák. A rizográfnyomatok megidézéséhez és leképezéséhez a művész egy olyan technikát fejlesztett ki, amelynek köszönhetően a festett, mégis printszerű képfelületek mindegyike egyedi, megismételhetetlen és sokszorosíthatatlan entitásként működik, jóllehet a képterekben megjelenő digitálisan (vektorosan) előrajzolt motívumok többszöri megismétlése visszautal az ipari sokszorosításban rejlő lehetőségekre is. A rizográfnyomatok esztétikája mellett továbbá fontos előképet jelentenek Szinyova számára a hetvenes és nyolcvanas évek magyar és európai plakátművészeti alkotásai. Az asszociációk előhívása mellett jelen esetben a sokszorosítás esztétikai sajátosságainak megidézésén keresztül továbbra is fontos törekvése maradt a narratíva és a direkt jelentés elkerülése. 

Zsikla Mónika 

A művész további alkotásai »
0066-Szinyova-Gergo-Cim-Nelkul-Tokeletesen-boldogtalan.jpg
Szinyova Gergő
Cím nélkül (Tökéletesen boldogtalan)

Szinyova Gergő

Cím nélkül (Tökéletesen boldogtalan)

Készült
2018
Technika
akril, vászon
Méret
120x90 cm
A művész bemutatása

Szinyova Gergő művészete sok szálon kötődik az utóbbi évek újabsztrakt festészeti tendenciáihoz. Művei általában olyan önálló sorozatokat alkotnak, amelyek a festészet történeti és aktuális paradigmáinak körüljárására, át- és újraértelmezéseire is kísérleteket tesznek. A Tumblr-generáció fiatal művészeként festészetébe folyamatosan beépülnek a 21. századi digitális képkultúra vizuális impulzusai. A vizuális kódok remixelésével napjaink kezdet és vég nélküli képáradatára is ráirányítja a figyelmet. 

Szinyova festményeinek rendkívül vékonyan, printszerűen megfestett felületei a szitanyomáshoz hasonlatosak; a jelenleg reneszánszát élő rizográftechnika esztétikai sajátosságait visszhangozzák. A rizográfnyomatok megidézéséhez és leképezéséhez a művész egy olyan technikát fejlesztett ki, amelynek köszönhetően a festett, mégis printszerű képfelületek mindegyike egyedi, megismételhetetlen és sokszorosíthatatlan entitásként működik, jóllehet a képterekben megjelenő digitálisan (vektorosan) előrajzolt motívumok többszöri megismétlése visszautal az ipari sokszorosításban rejlő lehetőségekre is. A rizográfnyomatok esztétikája mellett továbbá fontos előképet jelentenek Szinyova számára a hetvenes és nyolcvanas évek magyar és európai plakátművészeti alkotásai. Az asszociációk előhívása mellett jelen esetben a sokszorosítás esztétikai sajátosságainak megidézésén keresztül továbbra is fontos törekvése maradt a narratíva és a direkt jelentés elkerülése. 

Zsikla Mónika 

A művész további alkotásai »
0057-Szinyova-Gergo-Cim-Nelkul-Torta.jpg
Szinyova Gergő
Cím nélkül (Torta)

Szinyova Gergő

Cím nélkül (Torta)

Készült
2019
Technika
akril, vászon
Méret
50x100 cm
A művész bemutatása

Szinyova Gergő művészete sok szálon kötődik az utóbbi évek újabsztrakt festészeti tendenciáihoz. Művei általában olyan önálló sorozatokat alkotnak, amelyek a festészet történeti és aktuális paradigmáinak körüljárására, át- és újraértelmezéseire is kísérleteket tesznek. A Tumblr-generáció fiatal művészeként festészetébe folyamatosan beépülnek a 21. századi digitális képkultúra vizuális impulzusai. A vizuális kódok remixelésével napjaink kezdet és vég nélküli képáradatára is ráirányítja a figyelmet. 

Szinyova festményeinek rendkívül vékonyan, printszerűen megfestett felületei a szitanyomáshoz hasonlatosak; a jelenleg reneszánszát élő rizográftechnika esztétikai sajátosságait visszhangozzák. A rizográfnyomatok megidézéséhez és leképezéséhez a művész egy olyan technikát fejlesztett ki, amelynek köszönhetően a festett, mégis printszerű képfelületek mindegyike egyedi, megismételhetetlen és sokszorosíthatatlan entitásként működik, jóllehet a képterekben megjelenő digitálisan (vektorosan) előrajzolt motívumok többszöri megismétlése visszautal az ipari sokszorosításban rejlő lehetőségekre is. A rizográfnyomatok esztétikája mellett továbbá fontos előképet jelentenek Szinyova számára a hetvenes és nyolcvanas évek magyar és európai plakátművészeti alkotásai. Az asszociációk előhívása mellett jelen esetben a sokszorosítás esztétikai sajátosságainak megidézésén keresztül továbbra is fontos törekvése maradt a narratíva és a direkt jelentés elkerülése. 

Zsikla Mónika 

A művész további alkotásai »
0067-Szinyova-Gergo-Cim-Nelkul-Uj-fejezet-julius-augusztus.jpg
Szinyova Gergő
Cím nélkül (Új fejezet július, augusztus)

Szinyova Gergő

Cím nélkül (Új fejezet július, augusztus)

Készült
2018
Technika
akril, vászon
Méret
120x90 cm
A művész bemutatása

Szinyova Gergő művészete sok szálon kötődik az utóbbi évek újabsztrakt festészeti tendenciáihoz. Művei általában olyan önálló sorozatokat alkotnak, amelyek a festészet történeti és aktuális paradigmáinak körüljárására, át- és újraértelmezéseire is kísérleteket tesznek. A Tumblr-generáció fiatal művészeként festészetébe folyamatosan beépülnek a 21. századi digitális képkultúra vizuális impulzusai. A vizuális kódok remixelésével napjaink kezdet és vég nélküli képáradatára is ráirányítja a figyelmet. 

Szinyova festményeinek rendkívül vékonyan, printszerűen megfestett felületei a szitanyomáshoz hasonlatosak; a jelenleg reneszánszát élő rizográftechnika esztétikai sajátosságait visszhangozzák. A rizográfnyomatok megidézéséhez és leképezéséhez a művész egy olyan technikát fejlesztett ki, amelynek köszönhetően a festett, mégis printszerű képfelületek mindegyike egyedi, megismételhetetlen és sokszorosíthatatlan entitásként működik, jóllehet a képterekben megjelenő digitálisan (vektorosan) előrajzolt motívumok többszöri megismétlése visszautal az ipari sokszorosításban rejlő lehetőségekre is. A rizográfnyomatok esztétikája mellett továbbá fontos előképet jelentenek Szinyova számára a hetvenes és nyolcvanas évek magyar és európai plakátművészeti alkotásai. Az asszociációk előhívása mellett jelen esetben a sokszorosítás esztétikai sajátosságainak megidézésén keresztül továbbra is fontos törekvése maradt a narratíva és a direkt jelentés elkerülése. 

Zsikla Mónika 

A művész további alkotásai »
0056-Szinyova-Gergo-Cim-Nelkul-Zene-szoveg-nelkul.jpg
Szinyova Gergő
Cím nélkül (Zene szöveg nélkül)

Szinyova Gergő

Cím nélkül (Zene szöveg nélkül)

Készült
2019
Technika
akril, vászon
Méret
200x100 cm
A művész bemutatása

Szinyova Gergő művészete sok szálon kötődik az utóbbi évek újabsztrakt festészeti tendenciáihoz. Művei általában olyan önálló sorozatokat alkotnak, amelyek a festészet történeti és aktuális paradigmáinak körüljárására, át- és újraértelmezéseire is kísérleteket tesznek. A Tumblr-generáció fiatal művészeként festészetébe folyamatosan beépülnek a 21. századi digitális képkultúra vizuális impulzusai. A vizuális kódok remixelésével napjaink kezdet és vég nélküli képáradatára is ráirányítja a figyelmet. 

Szinyova festményeinek rendkívül vékonyan, printszerűen megfestett felületei a szitanyomáshoz hasonlatosak; a jelenleg reneszánszát élő rizográftechnika esztétikai sajátosságait visszhangozzák. A rizográfnyomatok megidézéséhez és leképezéséhez a művész egy olyan technikát fejlesztett ki, amelynek köszönhetően a festett, mégis printszerű képfelületek mindegyike egyedi, megismételhetetlen és sokszorosíthatatlan entitásként működik, jóllehet a képterekben megjelenő digitálisan (vektorosan) előrajzolt motívumok többszöri megismétlése visszautal az ipari sokszorosításban rejlő lehetőségekre is. A rizográfnyomatok esztétikája mellett továbbá fontos előképet jelentenek Szinyova számára a hetvenes és nyolcvanas évek magyar és európai plakátművészeti alkotásai. Az asszociációk előhívása mellett jelen esetben a sokszorosítás esztétikai sajátosságainak megidézésén keresztül továbbra is fontos törekvése maradt a narratíva és a direkt jelentés elkerülése. 

Zsikla Mónika 

A művész további alkotásai »