mnbarts_logo_header

Martin Henrik

Siófok, 1979

Martin Henrik az ezredforduló után fellépő, klasszikus és digitális technikákat egyaránt használó posztkonceptuális nemzedék képviselője. Teljesen egyéni hangú munkásságát a változatos eszköztárral megjelenített, kozmikus és metafizikus témák határozzák meg. 

A siófoki születésű Martin Henrik 2004-ben végezte el a Magyar Képzőművészeti Egyetem festő szakját. Gondolkodásában kulcsszerepet játszott a keleti filozófiák nyugati egoizmustól megszabaduló megközelítésmódja. Már korai munkái is a világegyetem és az űrkutatás perspektíváján át vizsgálták a metafizika kérdéseit, a természettudományos érdeklődéshez sokszor játékos-ötletes megvalósítást társítva. Változatos technikájú művei között találunk hullámteret megjelenítő lentikuláris computergrafikát, fekete-fehér olajfestményt a Hold krátereiről, gránitból kifaragott medveállatka-szobrot, andezit meteor-plasztikát és geometrikus meditációs objektet is. Ikonikus motívuma a sisakos asztronauta és meditáló Buddha figurájából összegyúrt „űrbuddha” alakja. A 2010-es évek közepétől kezdve felerősödött művészetében a festészet szerepe. Az égitestek mozgását követő asztrometrikus látásmód vezette el a négydimenziós geometriához, amit képein a kockán keresztül elemez. Festményei a kozmikus távlatok mellett a „Ki vagyok én?” filozófiai alapkérdésére keresik a lehetséges válaszokat. Nejlonfóliával cuppogtatott, pasztózus felületű, sok rétegből felépülő olajképein sematizált, szürke doboztérben jelennek meg a gömb- vagy foltszerű színes jelenések. A görög „megszentelt” jelentésű szóról Hieronra keresztelt, 2020-ban indult sorozatának spirituális eredetét a művész így magyarázta: „A szent térben tartalomként nyílik meg a lét misztériumának valósága, amit úgy is mondhatnánk, hogy e tér maga, a lét misztériumának térfeletti valóságával azonosul.” Martin gyakori részvevője a hazai csoportos kiállításoknak, de rendszeresen bemutatkozik egyéni kiállításokon is. Budapesten él, a szentendrei Régi Művésztelepen dolgozik. 

Rieder Gábor 

1361-Martin-Henrik-Hieron-–-Ket-cella–Γ-1.jpg
Martin Henrik
Hieron – Két cella–Γ/1

Martin Henrik

Hieron – Két cella–Γ/1

Készült
2020-2021
Technika
tojástempera, olaj, vászon
Méret
150x130 cm
A művész bemutatása

Martin Henrik az ezredforduló után fellépő, klasszikus és digitális technikákat egyaránt használó posztkonceptuális nemzedék képviselője. Teljesen egyéni hangú munkásságát a változatos eszköztárral megjelenített, kozmikus és metafizikus témák határozzák meg. 

A siófoki születésű Martin Henrik 2004-ben végezte el a Magyar Képzőművészeti Egyetem festő szakját. Gondolkodásában kulcsszerepet játszott a keleti filozófiák nyugati egoizmustól megszabaduló megközelítésmódja. Már korai munkái is a világegyetem és az űrkutatás perspektíváján át vizsgálták a metafizika kérdéseit, a természettudományos érdeklődéshez sokszor játékos-ötletes megvalósítást társítva. Változatos technikájú művei között találunk hullámteret megjelenítő lentikuláris computergrafikát, fekete-fehér olajfestményt a Hold krátereiről, gránitból kifaragott medveállatka-szobrot, andezit meteor-plasztikát és geometrikus meditációs objektet is. Ikonikus motívuma a sisakos asztronauta és meditáló Buddha figurájából összegyúrt „űrbuddha” alakja. A 2010-es évek közepétől kezdve felerősödött művészetében a festészet szerepe. Az égitestek mozgását követő asztrometrikus látásmód vezette el a négydimenziós geometriához, amit képein a kockán keresztül elemez. Festményei a kozmikus távlatok mellett a „Ki vagyok én?” filozófiai alapkérdésére keresik a lehetséges válaszokat. Nejlonfóliával cuppogtatott, pasztózus felületű, sok rétegből felépülő olajképein sematizált, szürke doboztérben jelennek meg a gömb- vagy foltszerű színes jelenések. A görög „megszentelt” jelentésű szóról Hieronra keresztelt, 2020-ban indult sorozatának spirituális eredetét a művész így magyarázta: „A szent térben tartalomként nyílik meg a lét misztériumának valósága, amit úgy is mondhatnánk, hogy e tér maga, a lét misztériumának térfeletti valóságával azonosul.” Martin gyakori részvevője a hazai csoportos kiállításoknak, de rendszeresen bemutatkozik egyéni kiállításokon is. Budapesten él, a szentendrei Régi Művésztelepen dolgozik. 

Rieder Gábor 

A művész további alkotásai »
1362-Martin-Henrik-Hieron-–-Ot-cella–Γ-2.jpg
Martin Henrik
Hieron – Öt cella–Γ/2

Martin Henrik

Hieron – Öt cella–Γ/2

Készült
2020-2022
Technika
tojástempera, olaj, vászon
Méret
150x130 cm
A művész bemutatása

Martin Henrik az ezredforduló után fellépő, klasszikus és digitális technikákat egyaránt használó posztkonceptuális nemzedék képviselője. Teljesen egyéni hangú munkásságát a változatos eszköztárral megjelenített, kozmikus és metafizikus témák határozzák meg. 

A siófoki születésű Martin Henrik 2004-ben végezte el a Magyar Képzőművészeti Egyetem festő szakját. Gondolkodásában kulcsszerepet játszott a keleti filozófiák nyugati egoizmustól megszabaduló megközelítésmódja. Már korai munkái is a világegyetem és az űrkutatás perspektíváján át vizsgálták a metafizika kérdéseit, a természettudományos érdeklődéshez sokszor játékos-ötletes megvalósítást társítva. Változatos technikájú művei között találunk hullámteret megjelenítő lentikuláris computergrafikát, fekete-fehér olajfestményt a Hold krátereiről, gránitból kifaragott medveállatka-szobrot, andezit meteor-plasztikát és geometrikus meditációs objektet is. Ikonikus motívuma a sisakos asztronauta és meditáló Buddha figurájából összegyúrt „űrbuddha” alakja. A 2010-es évek közepétől kezdve felerősödött művészetében a festészet szerepe. Az égitestek mozgását követő asztrometrikus látásmód vezette el a négydimenziós geometriához, amit képein a kockán keresztül elemez. Festményei a kozmikus távlatok mellett a „Ki vagyok én?” filozófiai alapkérdésére keresik a lehetséges válaszokat. Nejlonfóliával cuppogtatott, pasztózus felületű, sok rétegből felépülő olajképein sematizált, szürke doboztérben jelennek meg a gömb- vagy foltszerű színes jelenések. A görög „megszentelt” jelentésű szóról Hieronra keresztelt, 2020-ban indult sorozatának spirituális eredetét a művész így magyarázta: „A szent térben tartalomként nyílik meg a lét misztériumának valósága, amit úgy is mondhatnánk, hogy e tér maga, a lét misztériumának térfeletti valóságával azonosul.” Martin gyakori részvevője a hazai csoportos kiállításoknak, de rendszeresen bemutatkozik egyéni kiállításokon is. Budapesten él, a szentendrei Régi Művésztelepen dolgozik. 

Rieder Gábor 

A művész további alkotásai »
1356-Martin-Henrik-Hieron-1-11-1–Γ-2.jpg
Martin Henrik
Hieron 1/11/1–Γ/2

Martin Henrik

Hieron 1/11/1–Γ/2

Készült
2021
Technika
olaj, vászon
Méret
130x150 cm
A művész bemutatása

Martin Henrik az ezredforduló után fellépő, klasszikus és digitális technikákat egyaránt használó posztkonceptuális nemzedék képviselője. Teljesen egyéni hangú munkásságát a változatos eszköztárral megjelenített, kozmikus és metafizikus témák határozzák meg. 

A siófoki születésű Martin Henrik 2004-ben végezte el a Magyar Képzőművészeti Egyetem festő szakját. Gondolkodásában kulcsszerepet játszott a keleti filozófiák nyugati egoizmustól megszabaduló megközelítésmódja. Már korai munkái is a világegyetem és az űrkutatás perspektíváján át vizsgálták a metafizika kérdéseit, a természettudományos érdeklődéshez sokszor játékos-ötletes megvalósítást társítva. Változatos technikájú művei között találunk hullámteret megjelenítő lentikuláris computergrafikát, fekete-fehér olajfestményt a Hold krátereiről, gránitból kifaragott medveállatka-szobrot, andezit meteor-plasztikát és geometrikus meditációs objektet is. Ikonikus motívuma a sisakos asztronauta és meditáló Buddha figurájából összegyúrt „űrbuddha” alakja. A 2010-es évek közepétől kezdve felerősödött művészetében a festészet szerepe. Az égitestek mozgását követő asztrometrikus látásmód vezette el a négydimenziós geometriához, amit képein a kockán keresztül elemez. Festményei a kozmikus távlatok mellett a „Ki vagyok én?” filozófiai alapkérdésére keresik a lehetséges válaszokat. Nejlonfóliával cuppogtatott, pasztózus felületű, sok rétegből felépülő olajképein sematizált, szürke doboztérben jelennek meg a gömb- vagy foltszerű színes jelenések. A görög „megszentelt” jelentésű szóról Hieronra keresztelt, 2020-ban indult sorozatának spirituális eredetét a művész így magyarázta: „A szent térben tartalomként nyílik meg a lét misztériumának valósága, amit úgy is mondhatnánk, hogy e tér maga, a lét misztériumának térfeletti valóságával azonosul.” Martin gyakori részvevője a hazai csoportos kiállításoknak, de rendszeresen bemutatkozik egyéni kiállításokon is. Budapesten él, a szentendrei Régi Művésztelepen dolgozik. 

Rieder Gábor 

A művész további alkotásai »
1354-Martin-Henrik-Hieron-1-9-1–A-1.jpg
Martin Henrik
Hieron 1/9/1–A/1

Martin Henrik

Hieron 1/9/1–A/1

Készült
2021
Technika
olaj, vászon
Méret
30x40 cm
A művész bemutatása

Martin Henrik az ezredforduló után fellépő, klasszikus és digitális technikákat egyaránt használó posztkonceptuális nemzedék képviselője. Teljesen egyéni hangú munkásságát a változatos eszköztárral megjelenített, kozmikus és metafizikus témák határozzák meg. 

A siófoki születésű Martin Henrik 2004-ben végezte el a Magyar Képzőművészeti Egyetem festő szakját. Gondolkodásában kulcsszerepet játszott a keleti filozófiák nyugati egoizmustól megszabaduló megközelítésmódja. Már korai munkái is a világegyetem és az űrkutatás perspektíváján át vizsgálták a metafizika kérdéseit, a természettudományos érdeklődéshez sokszor játékos-ötletes megvalósítást társítva. Változatos technikájú művei között találunk hullámteret megjelenítő lentikuláris computergrafikát, fekete-fehér olajfestményt a Hold krátereiről, gránitból kifaragott medveállatka-szobrot, andezit meteor-plasztikát és geometrikus meditációs objektet is. Ikonikus motívuma a sisakos asztronauta és meditáló Buddha figurájából összegyúrt „űrbuddha” alakja. A 2010-es évek közepétől kezdve felerősödött művészetében a festészet szerepe. Az égitestek mozgását követő asztrometrikus látásmód vezette el a négydimenziós geometriához, amit képein a kockán keresztül elemez. Festményei a kozmikus távlatok mellett a „Ki vagyok én?” filozófiai alapkérdésére keresik a lehetséges válaszokat. Nejlonfóliával cuppogtatott, pasztózus felületű, sok rétegből felépülő olajképein sematizált, szürke doboztérben jelennek meg a gömb- vagy foltszerű színes jelenések. A görög „megszentelt” jelentésű szóról Hieronra keresztelt, 2020-ban indult sorozatának spirituális eredetét a művész így magyarázta: „A szent térben tartalomként nyílik meg a lét misztériumának valósága, amit úgy is mondhatnánk, hogy e tér maga, a lét misztériumának térfeletti valóságával azonosul.” Martin gyakori részvevője a hazai csoportos kiállításoknak, de rendszeresen bemutatkozik egyéni kiállításokon is. Budapesten él, a szentendrei Régi Művésztelepen dolgozik. 

Rieder Gábor 

A művész további alkotásai »
1355-Martin-Henrik-Hieron-1-9-2–Γ-1.jpg
Martin Henrik
Hieron 1/9/2–Γ/1

Martin Henrik

Hieron 1/9/2–Γ/1

Készült
2021-2022
Technika
olaj, vászon
Méret
130x150 cm
A művész bemutatása

Martin Henrik az ezredforduló után fellépő, klasszikus és digitális technikákat egyaránt használó posztkonceptuális nemzedék képviselője. Teljesen egyéni hangú munkásságát a változatos eszköztárral megjelenített, kozmikus és metafizikus témák határozzák meg. 

A siófoki születésű Martin Henrik 2004-ben végezte el a Magyar Képzőművészeti Egyetem festő szakját. Gondolkodásában kulcsszerepet játszott a keleti filozófiák nyugati egoizmustól megszabaduló megközelítésmódja. Már korai munkái is a világegyetem és az űrkutatás perspektíváján át vizsgálták a metafizika kérdéseit, a természettudományos érdeklődéshez sokszor játékos-ötletes megvalósítást társítva. Változatos technikájú művei között találunk hullámteret megjelenítő lentikuláris computergrafikát, fekete-fehér olajfestményt a Hold krátereiről, gránitból kifaragott medveállatka-szobrot, andezit meteor-plasztikát és geometrikus meditációs objektet is. Ikonikus motívuma a sisakos asztronauta és meditáló Buddha figurájából összegyúrt „űrbuddha” alakja. A 2010-es évek közepétől kezdve felerősödött művészetében a festészet szerepe. Az égitestek mozgását követő asztrometrikus látásmód vezette el a négydimenziós geometriához, amit képein a kockán keresztül elemez. Festményei a kozmikus távlatok mellett a „Ki vagyok én?” filozófiai alapkérdésére keresik a lehetséges válaszokat. Nejlonfóliával cuppogtatott, pasztózus felületű, sok rétegből felépülő olajképein sematizált, szürke doboztérben jelennek meg a gömb- vagy foltszerű színes jelenések. A görög „megszentelt” jelentésű szóról Hieronra keresztelt, 2020-ban indult sorozatának spirituális eredetét a művész így magyarázta: „A szent térben tartalomként nyílik meg a lét misztériumának valósága, amit úgy is mondhatnánk, hogy e tér maga, a lét misztériumának térfeletti valóságával azonosul.” Martin gyakori részvevője a hazai csoportos kiállításoknak, de rendszeresen bemutatkozik egyéni kiállításokon is. Budapesten él, a szentendrei Régi Művésztelepen dolgozik. 

Rieder Gábor 

A művész további alkotásai »
1357-Martin-Henrik-Hieron-2-11-5–A-1.jpg
Martin Henrik
Hieron 2/11/5–A/1

Martin Henrik

Hieron 2/11/5–A/1

Készült
2021-2022
Technika
olaj, vászon
Méret
30x40 cm
A művész bemutatása

Martin Henrik az ezredforduló után fellépő, klasszikus és digitális technikákat egyaránt használó posztkonceptuális nemzedék képviselője. Teljesen egyéni hangú munkásságát a változatos eszköztárral megjelenített, kozmikus és metafizikus témák határozzák meg. 

A siófoki születésű Martin Henrik 2004-ben végezte el a Magyar Képzőművészeti Egyetem festő szakját. Gondolkodásában kulcsszerepet játszott a keleti filozófiák nyugati egoizmustól megszabaduló megközelítésmódja. Már korai munkái is a világegyetem és az űrkutatás perspektíváján át vizsgálták a metafizika kérdéseit, a természettudományos érdeklődéshez sokszor játékos-ötletes megvalósítást társítva. Változatos technikájú művei között találunk hullámteret megjelenítő lentikuláris computergrafikát, fekete-fehér olajfestményt a Hold krátereiről, gránitból kifaragott medveállatka-szobrot, andezit meteor-plasztikát és geometrikus meditációs objektet is. Ikonikus motívuma a sisakos asztronauta és meditáló Buddha figurájából összegyúrt „űrbuddha” alakja. A 2010-es évek közepétől kezdve felerősödött művészetében a festészet szerepe. Az égitestek mozgását követő asztrometrikus látásmód vezette el a négydimenziós geometriához, amit képein a kockán keresztül elemez. Festményei a kozmikus távlatok mellett a „Ki vagyok én?” filozófiai alapkérdésére keresik a lehetséges válaszokat. Nejlonfóliával cuppogtatott, pasztózus felületű, sok rétegből felépülő olajképein sematizált, szürke doboztérben jelennek meg a gömb- vagy foltszerű színes jelenések. A görög „megszentelt” jelentésű szóról Hieronra keresztelt, 2020-ban indult sorozatának spirituális eredetét a művész így magyarázta: „A szent térben tartalomként nyílik meg a lét misztériumának valósága, amit úgy is mondhatnánk, hogy e tér maga, a lét misztériumának térfeletti valóságával azonosul.” Martin gyakori részvevője a hazai csoportos kiállításoknak, de rendszeresen bemutatkozik egyéni kiállításokon is. Budapesten él, a szentendrei Régi Művésztelepen dolgozik. 

Rieder Gábor 

A művész további alkotásai »
1358-Martin-Henrik-Hieron-3-11-1–A-2.jpg
Martin Henrik
Hieron 3/11/1–A/2

Martin Henrik

Hieron 3/11/1–A/2

Készült
2020
Technika
olaj, vászon
Méret
40x30 cm
A művész bemutatása

Martin Henrik az ezredforduló után fellépő, klasszikus és digitális technikákat egyaránt használó posztkonceptuális nemzedék képviselője. Teljesen egyéni hangú munkásságát a változatos eszköztárral megjelenített, kozmikus és metafizikus témák határozzák meg. 

A siófoki születésű Martin Henrik 2004-ben végezte el a Magyar Képzőművészeti Egyetem festő szakját. Gondolkodásában kulcsszerepet játszott a keleti filozófiák nyugati egoizmustól megszabaduló megközelítésmódja. Már korai munkái is a világegyetem és az űrkutatás perspektíváján át vizsgálták a metafizika kérdéseit, a természettudományos érdeklődéshez sokszor játékos-ötletes megvalósítást társítva. Változatos technikájú művei között találunk hullámteret megjelenítő lentikuláris computergrafikát, fekete-fehér olajfestményt a Hold krátereiről, gránitból kifaragott medveállatka-szobrot, andezit meteor-plasztikát és geometrikus meditációs objektet is. Ikonikus motívuma a sisakos asztronauta és meditáló Buddha figurájából összegyúrt „űrbuddha” alakja. A 2010-es évek közepétől kezdve felerősödött művészetében a festészet szerepe. Az égitestek mozgását követő asztrometrikus látásmód vezette el a négydimenziós geometriához, amit képein a kockán keresztül elemez. Festményei a kozmikus távlatok mellett a „Ki vagyok én?” filozófiai alapkérdésére keresik a lehetséges válaszokat. Nejlonfóliával cuppogtatott, pasztózus felületű, sok rétegből felépülő olajképein sematizált, szürke doboztérben jelennek meg a gömb- vagy foltszerű színes jelenések. A görög „megszentelt” jelentésű szóról Hieronra keresztelt, 2020-ban indult sorozatának spirituális eredetét a művész így magyarázta: „A szent térben tartalomként nyílik meg a lét misztériumának valósága, amit úgy is mondhatnánk, hogy e tér maga, a lét misztériumának térfeletti valóságával azonosul.” Martin gyakori részvevője a hazai csoportos kiállításoknak, de rendszeresen bemutatkozik egyéni kiállításokon is. Budapesten él, a szentendrei Régi Művésztelepen dolgozik. 

Rieder Gábor 

A művész további alkotásai »
1359-Martin-Henrik-Hieron-4-11-1–Γ-1.jpg
Martin Henrik
Hieron 4/11/1–Γ/1

Martin Henrik

Hieron 4/11/1–Γ/1

Készült
2021
Technika
olaj, vászon
Méret
130x150 cm
A művész bemutatása

Martin Henrik az ezredforduló után fellépő, klasszikus és digitális technikákat egyaránt használó posztkonceptuális nemzedék képviselője. Teljesen egyéni hangú munkásságát a változatos eszköztárral megjelenített, kozmikus és metafizikus témák határozzák meg. 

A siófoki születésű Martin Henrik 2004-ben végezte el a Magyar Képzőművészeti Egyetem festő szakját. Gondolkodásában kulcsszerepet játszott a keleti filozófiák nyugati egoizmustól megszabaduló megközelítésmódja. Már korai munkái is a világegyetem és az űrkutatás perspektíváján át vizsgálták a metafizika kérdéseit, a természettudományos érdeklődéshez sokszor játékos-ötletes megvalósítást társítva. Változatos technikájú művei között találunk hullámteret megjelenítő lentikuláris computergrafikát, fekete-fehér olajfestményt a Hold krátereiről, gránitból kifaragott medveállatka-szobrot, andezit meteor-plasztikát és geometrikus meditációs objektet is. Ikonikus motívuma a sisakos asztronauta és meditáló Buddha figurájából összegyúrt „űrbuddha” alakja. A 2010-es évek közepétől kezdve felerősödött művészetében a festészet szerepe. Az égitestek mozgását követő asztrometrikus látásmód vezette el a négydimenziós geometriához, amit képein a kockán keresztül elemez. Festményei a kozmikus távlatok mellett a „Ki vagyok én?” filozófiai alapkérdésére keresik a lehetséges válaszokat. Nejlonfóliával cuppogtatott, pasztózus felületű, sok rétegből felépülő olajképein sematizált, szürke doboztérben jelennek meg a gömb- vagy foltszerű színes jelenések. A görög „megszentelt” jelentésű szóról Hieronra keresztelt, 2020-ban indult sorozatának spirituális eredetét a művész így magyarázta: „A szent térben tartalomként nyílik meg a lét misztériumának valósága, amit úgy is mondhatnánk, hogy e tér maga, a lét misztériumának térfeletti valóságával azonosul.” Martin gyakori részvevője a hazai csoportos kiállításoknak, de rendszeresen bemutatkozik egyéni kiállításokon is. Budapesten él, a szentendrei Régi Művésztelepen dolgozik. 

Rieder Gábor 

A művész további alkotásai »
1360-Martin-Henrik-Hieron-4-11-2–Γ-2.jpg
Martin Henrik
Hieron 4/11/2–Γ/2

Martin Henrik

Hieron 4/11/2–Γ/2

Készült
2021-2022
Technika
olaj, vászon
Méret
130x150 cm
A művész bemutatása

Martin Henrik az ezredforduló után fellépő, klasszikus és digitális technikákat egyaránt használó posztkonceptuális nemzedék képviselője. Teljesen egyéni hangú munkásságát a változatos eszköztárral megjelenített, kozmikus és metafizikus témák határozzák meg. 

A siófoki születésű Martin Henrik 2004-ben végezte el a Magyar Képzőművészeti Egyetem festő szakját. Gondolkodásában kulcsszerepet játszott a keleti filozófiák nyugati egoizmustól megszabaduló megközelítésmódja. Már korai munkái is a világegyetem és az űrkutatás perspektíváján át vizsgálták a metafizika kérdéseit, a természettudományos érdeklődéshez sokszor játékos-ötletes megvalósítást társítva. Változatos technikájú művei között találunk hullámteret megjelenítő lentikuláris computergrafikát, fekete-fehér olajfestményt a Hold krátereiről, gránitból kifaragott medveállatka-szobrot, andezit meteor-plasztikát és geometrikus meditációs objektet is. Ikonikus motívuma a sisakos asztronauta és meditáló Buddha figurájából összegyúrt „űrbuddha” alakja. A 2010-es évek közepétől kezdve felerősödött művészetében a festészet szerepe. Az égitestek mozgását követő asztrometrikus látásmód vezette el a négydimenziós geometriához, amit képein a kockán keresztül elemez. Festményei a kozmikus távlatok mellett a „Ki vagyok én?” filozófiai alapkérdésére keresik a lehetséges válaszokat. Nejlonfóliával cuppogtatott, pasztózus felületű, sok rétegből felépülő olajképein sematizált, szürke doboztérben jelennek meg a gömb- vagy foltszerű színes jelenések. A görög „megszentelt” jelentésű szóról Hieronra keresztelt, 2020-ban indult sorozatának spirituális eredetét a művész így magyarázta: „A szent térben tartalomként nyílik meg a lét misztériumának valósága, amit úgy is mondhatnánk, hogy e tér maga, a lét misztériumának térfeletti valóságával azonosul.” Martin gyakori részvevője a hazai csoportos kiállításoknak, de rendszeresen bemutatkozik egyéni kiállításokon is. Budapesten él, a szentendrei Régi Művésztelepen dolgozik. 

Rieder Gábor 

A művész további alkotásai »