mnbarts_logo_header

Moizer Zsuzsa

Budapest, 1979

Moizer Zsuzsa 2004-ben végzett a Magyar Képzőművészeti Egyetem festő szakán. Széleskörű ismertséget a 2012-ben megjelent Mindenki tud rajzolni c. rajzos foglalkoztatóval szerzett (Barabás Zsófiával közösen), melyet számos nyelvre átültettek. Művészeti rezidencia programokon vett részt többek között Rómában (Collegium Hungaricum) és Bécsben (Alte Schmiede Kunstverein). Jelenleg Németországban, valamint Budapesten él és dolgozik.

Moizer Zsuzsa elsősorban akvarelljeiről és olajfestményeiről ismert, de szobrokat, installációkat is készít. Műveiben a női lét különböző témáit (intimitás, érzékiség, szexualitás), élet és halál körforgásának kérdéseit járja körül. Pályája önarcképsorozatokkal indult, majd fokozatosan egyre szélesebb tartalommal telítődtek alkotásai. A munkásságában vissza-visszatér az önábrázoláshoz, önarcképsorozatain a nőiséggel társított sztereotip tulajdonságok (áldozathozatal, gondoskodás, termékenység) öltenek formát. Visszafogott színvilágú képein az identitáskeresés, a nemi szerepek problematikája bontakozik ki. Olajfestményein az akvarellek expresszivitása és intuitív karaktere az önarcképek őszinteségével párosul, ahol teret enged a véletlen kompozíció formáló szerepének is. Az arcokat és a testeket általában más-más festői figyelemmel ábrázolja, ezzel teremtve feszültséget a megmutatott és a felszín mögött húzódó, a figuratív és az absztraktba hajló részletek között. Személyes, a művész intim szférájába bepillantást engedő festményei belső tájképekként értelmezhetőek, mintegy lekövetve a lélek redőit, az érzelmek mélységeit és magaslatait.

PV

1285-Moizer-Zsuzsa-Alom-a-husrol.jpg
Moizer Zsuzsa
Álom a húsról

Moizer Zsuzsa

Álom a húsról

Készült
2017
Technika
olaj, vászon
Méret
150x160 cm
A művész bemutatása

Moizer Zsuzsa 2004-ben végzett a Magyar Képzőművészeti Egyetem festő szakán. Széleskörű ismertséget a 2012-ben megjelent Mindenki tud rajzolni c. rajzos foglalkoztatóval szerzett (Barabás Zsófiával közösen), melyet számos nyelvre átültettek. Művészeti rezidencia programokon vett részt többek között Rómában (Collegium Hungaricum) és Bécsben (Alte Schmiede Kunstverein). Jelenleg Németországban, valamint Budapesten él és dolgozik.

Moizer Zsuzsa elsősorban akvarelljeiről és olajfestményeiről ismert, de szobrokat, installációkat is készít. Műveiben a női lét különböző témáit (intimitás, érzékiség, szexualitás), élet és halál körforgásának kérdéseit járja körül. Pályája önarcképsorozatokkal indult, majd fokozatosan egyre szélesebb tartalommal telítődtek alkotásai. A munkásságában vissza-visszatér az önábrázoláshoz, önarcképsorozatain a nőiséggel társított sztereotip tulajdonságok (áldozathozatal, gondoskodás, termékenység) öltenek formát. Visszafogott színvilágú képein az identitáskeresés, a nemi szerepek problematikája bontakozik ki. Olajfestményein az akvarellek expresszivitása és intuitív karaktere az önarcképek őszinteségével párosul, ahol teret enged a véletlen kompozíció formáló szerepének is. Az arcokat és a testeket általában más-más festői figyelemmel ábrázolja, ezzel teremtve feszültséget a megmutatott és a felszín mögött húzódó, a figuratív és az absztraktba hajló részletek között. Személyes, a művész intim szférájába bepillantást engedő festményei belső tájképekként értelmezhetőek, mintegy lekövetve a lélek redőit, az érzelmek mélységeit és magaslatait.

PV

A művész további alkotásai »
1281-Moizer-Zsuzsa-Az-eneklo-virag.jpg
Moizer Zsuzsa
Az éneklő virág

Moizer Zsuzsa

Az éneklő virág

Készült
2016
Technika
olaj, vászon
Méret
80x80 cm
A művész bemutatása

Moizer Zsuzsa 2004-ben végzett a Magyar Képzőművészeti Egyetem festő szakán. Széleskörű ismertséget a 2012-ben megjelent Mindenki tud rajzolni c. rajzos foglalkoztatóval szerzett (Barabás Zsófiával közösen), melyet számos nyelvre átültettek. Művészeti rezidencia programokon vett részt többek között Rómában (Collegium Hungaricum) és Bécsben (Alte Schmiede Kunstverein). Jelenleg Németországban, valamint Budapesten él és dolgozik.

Moizer Zsuzsa elsősorban akvarelljeiről és olajfestményeiről ismert, de szobrokat, installációkat is készít. Műveiben a női lét különböző témáit (intimitás, érzékiség, szexualitás), élet és halál körforgásának kérdéseit járja körül. Pályája önarcképsorozatokkal indult, majd fokozatosan egyre szélesebb tartalommal telítődtek alkotásai. A munkásságában vissza-visszatér az önábrázoláshoz, önarcképsorozatain a nőiséggel társított sztereotip tulajdonságok (áldozathozatal, gondoskodás, termékenység) öltenek formát. Visszafogott színvilágú képein az identitáskeresés, a nemi szerepek problematikája bontakozik ki. Olajfestményein az akvarellek expresszivitása és intuitív karaktere az önarcképek őszinteségével párosul, ahol teret enged a véletlen kompozíció formáló szerepének is. Az arcokat és a testeket általában más-más festői figyelemmel ábrázolja, ezzel teremtve feszültséget a megmutatott és a felszín mögött húzódó, a figuratív és az absztraktba hajló részletek között. Személyes, a művész intim szférájába bepillantást engedő festményei belső tájképekként értelmezhetőek, mintegy lekövetve a lélek redőit, az érzelmek mélységeit és magaslatait.

PV

A művész további alkotásai »
1287-Moizer-Zsuzsa-Csillog.jpg
Moizer Zsuzsa
Csillog

Moizer Zsuzsa

Csillog

Készült
2019
Technika
olaj, vászon
Méret
110x120 cm
A művész bemutatása

Moizer Zsuzsa 2004-ben végzett a Magyar Képzőművészeti Egyetem festő szakán. Széleskörű ismertséget a 2012-ben megjelent Mindenki tud rajzolni c. rajzos foglalkoztatóval szerzett (Barabás Zsófiával közösen), melyet számos nyelvre átültettek. Művészeti rezidencia programokon vett részt többek között Rómában (Collegium Hungaricum) és Bécsben (Alte Schmiede Kunstverein). Jelenleg Németországban, valamint Budapesten él és dolgozik.

Moizer Zsuzsa elsősorban akvarelljeiről és olajfestményeiről ismert, de szobrokat, installációkat is készít. Műveiben a női lét különböző témáit (intimitás, érzékiség, szexualitás), élet és halál körforgásának kérdéseit járja körül. Pályája önarcképsorozatokkal indult, majd fokozatosan egyre szélesebb tartalommal telítődtek alkotásai. A munkásságában vissza-visszatér az önábrázoláshoz, önarcképsorozatain a nőiséggel társított sztereotip tulajdonságok (áldozathozatal, gondoskodás, termékenység) öltenek formát. Visszafogott színvilágú képein az identitáskeresés, a nemi szerepek problematikája bontakozik ki. Olajfestményein az akvarellek expresszivitása és intuitív karaktere az önarcképek őszinteségével párosul, ahol teret enged a véletlen kompozíció formáló szerepének is. Az arcokat és a testeket általában más-más festői figyelemmel ábrázolja, ezzel teremtve feszültséget a megmutatott és a felszín mögött húzódó, a figuratív és az absztraktba hajló részletek között. Személyes, a művész intim szférájába bepillantást engedő festményei belső tájképekként értelmezhetőek, mintegy lekövetve a lélek redőit, az érzelmek mélységeit és magaslatait.

PV

A művész további alkotásai »
1290-Moizer-Zsuzsa-Lustica.jpg
Moizer Zsuzsa
Lustica

Moizer Zsuzsa

Lustica

Készült
2021
Technika
olaj, vászon
Méret
50x40 cm
A művész bemutatása

Moizer Zsuzsa 2004-ben végzett a Magyar Képzőművészeti Egyetem festő szakán. Széleskörű ismertséget a 2012-ben megjelent Mindenki tud rajzolni c. rajzos foglalkoztatóval szerzett (Barabás Zsófiával közösen), melyet számos nyelvre átültettek. Művészeti rezidencia programokon vett részt többek között Rómában (Collegium Hungaricum) és Bécsben (Alte Schmiede Kunstverein). Jelenleg Németországban, valamint Budapesten él és dolgozik.

Moizer Zsuzsa elsősorban akvarelljeiről és olajfestményeiről ismert, de szobrokat, installációkat is készít. Műveiben a női lét különböző témáit (intimitás, érzékiség, szexualitás), élet és halál körforgásának kérdéseit járja körül. Pályája önarcképsorozatokkal indult, majd fokozatosan egyre szélesebb tartalommal telítődtek alkotásai. A munkásságában vissza-visszatér az önábrázoláshoz, önarcképsorozatain a nőiséggel társított sztereotip tulajdonságok (áldozathozatal, gondoskodás, termékenység) öltenek formát. Visszafogott színvilágú képein az identitáskeresés, a nemi szerepek problematikája bontakozik ki. Olajfestményein az akvarellek expresszivitása és intuitív karaktere az önarcképek őszinteségével párosul, ahol teret enged a véletlen kompozíció formáló szerepének is. Az arcokat és a testeket általában más-más festői figyelemmel ábrázolja, ezzel teremtve feszültséget a megmutatott és a felszín mögött húzódó, a figuratív és az absztraktba hajló részletek között. Személyes, a művész intim szférájába bepillantást engedő festményei belső tájképekként értelmezhetőek, mintegy lekövetve a lélek redőit, az érzelmek mélységeit és magaslatait.

PV

A művész további alkotásai »
1282-Moizer-Zsuzsa-Sarga-viragok-szigete.jpg
Moizer Zsuzsa
Sárga virágok szigete

Moizer Zsuzsa

Sárga virágok szigete

Készült
2016
Technika
olaj, vászon
Méret
70x100 cm
A művész bemutatása

Moizer Zsuzsa 2004-ben végzett a Magyar Képzőművészeti Egyetem festő szakán. Széleskörű ismertséget a 2012-ben megjelent Mindenki tud rajzolni c. rajzos foglalkoztatóval szerzett (Barabás Zsófiával közösen), melyet számos nyelvre átültettek. Művészeti rezidencia programokon vett részt többek között Rómában (Collegium Hungaricum) és Bécsben (Alte Schmiede Kunstverein). Jelenleg Németországban, valamint Budapesten él és dolgozik.

Moizer Zsuzsa elsősorban akvarelljeiről és olajfestményeiről ismert, de szobrokat, installációkat is készít. Műveiben a női lét különböző témáit (intimitás, érzékiség, szexualitás), élet és halál körforgásának kérdéseit járja körül. Pályája önarcképsorozatokkal indult, majd fokozatosan egyre szélesebb tartalommal telítődtek alkotásai. A munkásságában vissza-visszatér az önábrázoláshoz, önarcképsorozatain a nőiséggel társított sztereotip tulajdonságok (áldozathozatal, gondoskodás, termékenység) öltenek formát. Visszafogott színvilágú képein az identitáskeresés, a nemi szerepek problematikája bontakozik ki. Olajfestményein az akvarellek expresszivitása és intuitív karaktere az önarcképek őszinteségével párosul, ahol teret enged a véletlen kompozíció formáló szerepének is. Az arcokat és a testeket általában más-más festői figyelemmel ábrázolja, ezzel teremtve feszültséget a megmutatott és a felszín mögött húzódó, a figuratív és az absztraktba hajló részletek között. Személyes, a művész intim szférájába bepillantást engedő festményei belső tájképekként értelmezhetőek, mintegy lekövetve a lélek redőit, az érzelmek mélységeit és magaslatait.

PV

A művész további alkotásai »
1289-Moizer-Zsuzsa-Szuletes.jpg
Moizer Zsuzsa
Születés

Moizer Zsuzsa

Születés

Készült
2019
Technika
olaj, vászon
Méret
150x160 cm
A művész bemutatása

Moizer Zsuzsa 2004-ben végzett a Magyar Képzőművészeti Egyetem festő szakán. Széleskörű ismertséget a 2012-ben megjelent Mindenki tud rajzolni c. rajzos foglalkoztatóval szerzett (Barabás Zsófiával közösen), melyet számos nyelvre átültettek. Művészeti rezidencia programokon vett részt többek között Rómában (Collegium Hungaricum) és Bécsben (Alte Schmiede Kunstverein). Jelenleg Németországban, valamint Budapesten él és dolgozik.

Moizer Zsuzsa elsősorban akvarelljeiről és olajfestményeiről ismert, de szobrokat, installációkat is készít. Műveiben a női lét különböző témáit (intimitás, érzékiség, szexualitás), élet és halál körforgásának kérdéseit járja körül. Pályája önarcképsorozatokkal indult, majd fokozatosan egyre szélesebb tartalommal telítődtek alkotásai. A munkásságában vissza-visszatér az önábrázoláshoz, önarcképsorozatain a nőiséggel társított sztereotip tulajdonságok (áldozathozatal, gondoskodás, termékenység) öltenek formát. Visszafogott színvilágú képein az identitáskeresés, a nemi szerepek problematikája bontakozik ki. Olajfestményein az akvarellek expresszivitása és intuitív karaktere az önarcképek őszinteségével párosul, ahol teret enged a véletlen kompozíció formáló szerepének is. Az arcokat és a testeket általában más-más festői figyelemmel ábrázolja, ezzel teremtve feszültséget a megmutatott és a felszín mögött húzódó, a figuratív és az absztraktba hajló részletek között. Személyes, a művész intim szférájába bepillantást engedő festményei belső tájképekként értelmezhetőek, mintegy lekövetve a lélek redőit, az érzelmek mélységeit és magaslatait.

PV

A művész további alkotásai »
1283-Moizer-Zsuzsa-Taj_Vizio.jpg
Moizer Zsuzsa
Táj / Vízió

Moizer Zsuzsa

Táj / Vízió

Készült
2017
Technika
olaj, vászon
Méret
60x80 cm
A művész bemutatása

Moizer Zsuzsa 2004-ben végzett a Magyar Képzőművészeti Egyetem festő szakán. Széleskörű ismertséget a 2012-ben megjelent Mindenki tud rajzolni c. rajzos foglalkoztatóval szerzett (Barabás Zsófiával közösen), melyet számos nyelvre átültettek. Művészeti rezidencia programokon vett részt többek között Rómában (Collegium Hungaricum) és Bécsben (Alte Schmiede Kunstverein). Jelenleg Németországban, valamint Budapesten él és dolgozik.

Moizer Zsuzsa elsősorban akvarelljeiről és olajfestményeiről ismert, de szobrokat, installációkat is készít. Műveiben a női lét különböző témáit (intimitás, érzékiség, szexualitás), élet és halál körforgásának kérdéseit járja körül. Pályája önarcképsorozatokkal indult, majd fokozatosan egyre szélesebb tartalommal telítődtek alkotásai. A munkásságában vissza-visszatér az önábrázoláshoz, önarcképsorozatain a nőiséggel társított sztereotip tulajdonságok (áldozathozatal, gondoskodás, termékenység) öltenek formát. Visszafogott színvilágú képein az identitáskeresés, a nemi szerepek problematikája bontakozik ki. Olajfestményein az akvarellek expresszivitása és intuitív karaktere az önarcképek őszinteségével párosul, ahol teret enged a véletlen kompozíció formáló szerepének is. Az arcokat és a testeket általában más-más festői figyelemmel ábrázolja, ezzel teremtve feszültséget a megmutatott és a felszín mögött húzódó, a figuratív és az absztraktba hajló részletek között. Személyes, a művész intim szférájába bepillantást engedő festményei belső tájképekként értelmezhetőek, mintegy lekövetve a lélek redőit, az érzelmek mélységeit és magaslatait.

PV

A művész további alkotásai »
1284-Moizer-Zsuzsa-Taj-4.jpg
Moizer Zsuzsa
Táj 4.

Moizer Zsuzsa

Táj 4.

Készült
2017
Technika
olaj, vászon
Méret
39,5x30 cm
A művész bemutatása

Moizer Zsuzsa 2004-ben végzett a Magyar Képzőművészeti Egyetem festő szakán. Széleskörű ismertséget a 2012-ben megjelent Mindenki tud rajzolni c. rajzos foglalkoztatóval szerzett (Barabás Zsófiával közösen), melyet számos nyelvre átültettek. Művészeti rezidencia programokon vett részt többek között Rómában (Collegium Hungaricum) és Bécsben (Alte Schmiede Kunstverein). Jelenleg Németországban, valamint Budapesten él és dolgozik.

Moizer Zsuzsa elsősorban akvarelljeiről és olajfestményeiről ismert, de szobrokat, installációkat is készít. Műveiben a női lét különböző témáit (intimitás, érzékiség, szexualitás), élet és halál körforgásának kérdéseit járja körül. Pályája önarcképsorozatokkal indult, majd fokozatosan egyre szélesebb tartalommal telítődtek alkotásai. A munkásságában vissza-visszatér az önábrázoláshoz, önarcképsorozatain a nőiséggel társított sztereotip tulajdonságok (áldozathozatal, gondoskodás, termékenység) öltenek formát. Visszafogott színvilágú képein az identitáskeresés, a nemi szerepek problematikája bontakozik ki. Olajfestményein az akvarellek expresszivitása és intuitív karaktere az önarcképek őszinteségével párosul, ahol teret enged a véletlen kompozíció formáló szerepének is. Az arcokat és a testeket általában más-más festői figyelemmel ábrázolja, ezzel teremtve feszültséget a megmutatott és a felszín mögött húzódó, a figuratív és az absztraktba hajló részletek között. Személyes, a művész intim szférájába bepillantást engedő festményei belső tájképekként értelmezhetőek, mintegy lekövetve a lélek redőit, az érzelmek mélységeit és magaslatait.

PV

A művész további alkotásai »
1288-Moizer-Zsuzsa-Tavasz.jpg
Moizer Zsuzsa
Tavasz

Moizer Zsuzsa

Tavasz

Készült
2019
Technika
olaj, vászon
Méret
110x120 cm
A művész bemutatása

Moizer Zsuzsa 2004-ben végzett a Magyar Képzőművészeti Egyetem festő szakán. Széleskörű ismertséget a 2012-ben megjelent Mindenki tud rajzolni c. rajzos foglalkoztatóval szerzett (Barabás Zsófiával közösen), melyet számos nyelvre átültettek. Művészeti rezidencia programokon vett részt többek között Rómában (Collegium Hungaricum) és Bécsben (Alte Schmiede Kunstverein). Jelenleg Németországban, valamint Budapesten él és dolgozik.

Moizer Zsuzsa elsősorban akvarelljeiről és olajfestményeiről ismert, de szobrokat, installációkat is készít. Műveiben a női lét különböző témáit (intimitás, érzékiség, szexualitás), élet és halál körforgásának kérdéseit járja körül. Pályája önarcképsorozatokkal indult, majd fokozatosan egyre szélesebb tartalommal telítődtek alkotásai. A munkásságában vissza-visszatér az önábrázoláshoz, önarcképsorozatain a nőiséggel társított sztereotip tulajdonságok (áldozathozatal, gondoskodás, termékenység) öltenek formát. Visszafogott színvilágú képein az identitáskeresés, a nemi szerepek problematikája bontakozik ki. Olajfestményein az akvarellek expresszivitása és intuitív karaktere az önarcképek őszinteségével párosul, ahol teret enged a véletlen kompozíció formáló szerepének is. Az arcokat és a testeket általában más-más festői figyelemmel ábrázolja, ezzel teremtve feszültséget a megmutatott és a felszín mögött húzódó, a figuratív és az absztraktba hajló részletek között. Személyes, a művész intim szférájába bepillantást engedő festményei belső tájképekként értelmezhetőek, mintegy lekövetve a lélek redőit, az érzelmek mélységeit és magaslatait.

PV

A művész további alkotásai »
1286-Moizer-Zsuzsa-Viragzas-I.jpg
Moizer Zsuzsa
Virágzás I.

Moizer Zsuzsa

Virágzás I.

Készült
2019
Technika
olaj, vászon
Méret
100x150 cm
A művész bemutatása

Moizer Zsuzsa 2004-ben végzett a Magyar Képzőművészeti Egyetem festő szakán. Széleskörű ismertséget a 2012-ben megjelent Mindenki tud rajzolni c. rajzos foglalkoztatóval szerzett (Barabás Zsófiával közösen), melyet számos nyelvre átültettek. Művészeti rezidencia programokon vett részt többek között Rómában (Collegium Hungaricum) és Bécsben (Alte Schmiede Kunstverein). Jelenleg Németországban, valamint Budapesten él és dolgozik.

Moizer Zsuzsa elsősorban akvarelljeiről és olajfestményeiről ismert, de szobrokat, installációkat is készít. Műveiben a női lét különböző témáit (intimitás, érzékiség, szexualitás), élet és halál körforgásának kérdéseit járja körül. Pályája önarcképsorozatokkal indult, majd fokozatosan egyre szélesebb tartalommal telítődtek alkotásai. A munkásságában vissza-visszatér az önábrázoláshoz, önarcképsorozatain a nőiséggel társított sztereotip tulajdonságok (áldozathozatal, gondoskodás, termékenység) öltenek formát. Visszafogott színvilágú képein az identitáskeresés, a nemi szerepek problematikája bontakozik ki. Olajfestményein az akvarellek expresszivitása és intuitív karaktere az önarcképek őszinteségével párosul, ahol teret enged a véletlen kompozíció formáló szerepének is. Az arcokat és a testeket általában más-más festői figyelemmel ábrázolja, ezzel teremtve feszültséget a megmutatott és a felszín mögött húzódó, a figuratív és az absztraktba hajló részletek között. Személyes, a művész intim szférájába bepillantást engedő festményei belső tájképekként értelmezhetőek, mintegy lekövetve a lélek redőit, az érzelmek mélységeit és magaslatait.

PV

A művész további alkotásai »