A Magyar Képzőművészeti Egyetemen és az Université de Provence-on végezte festészeti (1999), majd Aix-en-Provence-ban és Budapesten doktori tanulmányait (2004). Posztdoktori kurzusokat Provence-ban és a londoni Slade School of Fine Arton látogatott. A Magyar Universitas Program során három nyíregyházi kollégiumépületen hozott létre monumentális acél és alumínium épületszobrokat.
A rendszerváltozás utáni művésznemzedékek természetes nemzetköziségében munkáit feltűnően érzékeny eszköz- és színkezelése: a racionalitást és véletlent társító színek és vonalak különböztetik meg kortársaiétól. Jovanovics szerint ez „szinte robotikus minimalizmus a forma szintjén és költőiség a színek terén”, Nádas Péter szavaival: „extrém aszkézis és hedonizmus egyben”.
A kép minimális elemekből: négyszögű vászonból és színes ceruzákból indul. A vonalzóval húzott sűrű vonalak esetlegesek – minden mérnökiségük, precízségük ellenére egyediek. Mozgó felületek születnek belőlük, esetenként az egyenesek irányulásának és kereszteződéseinek, máskor a felszabdalt kép részeinek új összeállításaiból is, melyek egyszerre több képformát tesznek jelenlévővé.
„Vonalas” képei eleinte fehér, majd a 2010-es évektől fekete alapra készültek. Ekkor a vízszintesen, szorosan húzottak mellett megjelennek a függőlegesen és derékszögű átlóban futó színes vonalak. Vonal és szín geometriává alakul: olykor az egyes színváltásokkal illuzionista (virtuális) térformák képződnek, és egymásba tűnő ornamentális felületek optikailag mozgó szövedéke is születhet.
Keserü Katalin