Három nemzetközi nagyvállalati gyűjtemény vezetője és több hazai vállalati gyűjtemény képviselője szólalt meg az első alkalommal megrendezett szimpóziumon. Az egynapos esemény kérdési között szerepelt a magyar vállalati gyűjtemények helyzete, az üzleti szereplők vállaltépítési törekvései és a gyűjtemény építéssel járó HR, marketing és PR előnyök.
A kiemelkedő hazai szakmai meghívottakon túl, Philippien Noordam, a Holland Külügyminisztérium gyűjteményvezetője, és a Holland Vállalati Gyűjtemények Központi Egyesületének tagja, Anne Vieth, a Mercedes-Benz Gyűjtemény művészeti vezetője és Antje Hundhausen, a Deutsche Telekom márkaélményért felelős alelnök is részt vett a kerekasztal beszélgetésekben.
Hamvai Kinga, az MNB Arts and Culture vezetője, mint meghívott vendég szerepelt Polgár Péter stratégiai kommunikációs szakértő által moderált panelbeszélgetésen Vékony Déliával, a HAB – Hungarian Art and Business és az MBH Bank művészeti alapítvány művészeti vezetőjével. A beszélgetés során szóba került a gyűjtemény nemzetközi kontextusa és külföldi megjelenítése, beleértve a most Kínában zajló, a Pesti Műhely munkáságáról szóló utazókiállítást is. Mindemellett kiemelt hangsúlyt kaptak az MNB Arts and Culture által az MNB munkavállalói számára rendezett edukációs és művészeti ismeretterjesztő programok és a nagyközönség számára rendezett csoportos kiállítások. A jegybanki és kereskedelmi banki vállalati gyűjteményépítés különbségeire is fény derült: azok művészeti tevékenységeit, lehetőségeit és céljait tárták fel a résztvevők.